Aripile unui inger!

In jos

Aripile unui inger!

Mesaj Scris de ^^Nina^^ la data de Joi Ian 27, 2011 2:22 am

Buna tutror, sunt aici sa va prezint un mic Fic, facut de dragul imaginetiei mele bogate!
So.. Lectura placuta!

Aripile unui inger!

Vad printre ochii intredeshisi,o farama de lumina alba.Deschid ochii incet, ca si cum lumina era asa puternica ca nu m-ar fi lasat sa ii deschid.Privesc in directia in care aveam privirea atintita de cum ma trezisem, era fereastra foarte mare, cu perdele multicolore, dar care nu lasa lumina diminetii reci sa intre in camera mea.Ma ridic in fund,usor debusolata privind in jur aducandu-mi aminte unde sunt.
Da...sunt acasa...sau cel putin asa credeam.Imi aduc aminte imediat, ca venisem din Danamarca,unde crescusem 17 ani de zile intr-un orfelinat de acolo.Sunt Nina Namarata, am 19 ani si m-am mutat in Japonia de 2 zile.Sunt studenta in primul an la facultatea de drept, din tokyo.
Am crescut la orfelinat destui ani, dar chear si asa, am inceput scoala, si am incercat sa continui stidiile constienta ca asa imi va fi bine.Insa viata are si suisuri si coborasuri.Sunt mostenitoarea unor firme mari din intreaga lume, parintii mei fusesera afaceristi, si imi lasasera tot pe numele meu,numai ca nu puteam intra in posesia averii pana la 18 ani.Acuma locuiesc in casa mea, o vila "mica" cu 4 etaha,5- de camera,6 bai,2 sufragerii mari, si un hol extrem de mare.Am tot ce imi doresc, menajere,bucatar,major domn,ospatar...insa ce e ciudat...nu imi place asta.Nu imi place bogatia si banii.Insa odata ce ii am,decid sa continui afacerea familiei si sa pot merge mai departe.
Ce am omis din viata mea..faptul ca sunt "aparent" simpla.
Defapt sunt un inger, ceea ce nu ar crede nimeni...dar eu cred si incerc sa traiesc cu acesta dubla personalitate cat de mult pot.